Безкасово плащане на сметки за ток

  26 Септември 2019, 16:12     0

В сезона на летните отпуски 292 хил. битови клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД използваха банки, интернет, терминални устройства или мобилния си телефон, за да платят сметките си за ток. Броят на транзакциите за периода юни - август е близо 900 000, с което достигна близо 19% от общия брой плащания през тези месеци и отбеляза ръст с 10% спрямо същия период на миналата година. Статистиката регистрира и ръст от 15% при интернет плащанията – близо 625 000, спрямо юни – август на 2018 г. Чрез директен дебит са осъществени около 200 000 плащания, а 65 241 са извършени по банков път.

Безкасовите начини на плащане спестяват време и усилия на потребителите и ги правят независими от мястото и работното време на касите. През последните години устойчиво продължава да нараства броят на клиентите на ЧЕЗ, които предпочитат да бъдат обслужвани от разстояние. Средно на месец 280 000 клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД се възползват от предлаганите от Дружеството 9 начина за безкасово плащане - по банков път чрез директен дебит, банкомат или платежно нареждане, по интернет чрез интернет банкиране или директно през сайта на ЧЕЗ или с sms, които дават на клиентите и достатъчно сигурност.

Подробна информация за възможностите за различните видове плащания може да се получи в най-близкия Център за обслужване на клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД, на телефонна линия 0700 10 010, както и на сайта на компанията www.cez.bg, секция „За клиента“.




 Анкета

Ще гласувате ли, ако има нови избори?


Виж резултатите