"ЧЕЗ Електро България" възложи проверка на независима организация за спазване на корпоративните стандарти на дружеството, ефективността и качествотото на работа. Проучването показа, че нивото на удовлетвореност на клиентите от качеството на обслужването достига 90 %. Най-предпочитаният канал за свързване с ЧЕЗ Електро България е информационната линия 0700 10 010.
80% от клиентите се доверяват на професионализма на обслужващите телефонни оператори. През 2019г. на информационната линия са постъпили над 235 000 обаждания.
В 99% от случаите въпросът на клиентите е бил разрешен при първото обаждане.
А най-търсената информация от клиентите е свързана със задължения, срокове, лихви и начини на заплащане на сметките. 56 000 от обажданията през 2019г. са свързани с услугата " проверка на сметка".
Друг удобен канал за връзка с дружеството е по електронната поща. Над 10 000 са обслужените искания за 2019г. през този канал. На 98 % от имейлите е отговорено до 24 часа от получаването им. Клиентите използвали имейл, за да се информират за електронна фактура, отразяване на плащане, проверка на сметка и информация за необходими документи за заявяване на услуги на Дружеството.