20 дни е срокът за плащане на сметки на клиентите на ЧЕЗ

  17 Март 2020, 18:57     0

Срокът за заплащане на дължимата сума за консумирана електроенергия от клиентите на „ ЧЕЗ Електро България“ е 20 дни след издаване на фактурата им за потребление. Всяка фактура съдържа информация за сроковете на плащане. При забавяне на плащането, клиентите на дружеството се уведомяват по телефон, електронна поща или чрез хартиен носител. „ЧЕЗ Електро България“ информира клиентите си, пропуснали стандартния срок за плащане на сметка и чрез sms услуга. Регистрация за нея може да се извърши чрез еднократен sms на номер 170077, който трябва да съдържа цифрите на клиентския номер от фактурата за електроенергия. Клиентът заплаща изходящото съобщение еднократно, според своя тарифен план. Няма увеличение на цената. Проверката на задължения след регистрация се извършва с кратък sms с текст „smetka“ на 170077. Услугата може да се заяви и онлайн на сайта на "ЧЕЗ Електро България".

Повече информация за фактури, услуги и възможности за плащане потребителите могат да получат на телефонна линия 0700 10 010, уеб сайт www.cez.bg, имейл info@cezelectro.bg.




 Анкета

Ще гласувате ли, ако има нови избори?


Виж резултатите